jueves, 23 de septiembre de 2010

Hola em dic Laia,tinc 15 anys,i vaig a 4t d’ESO,aquest es el meu blog d’informàtica que fem a l’optativa que esta destinat a treballar i com a comiat del nostre pas per l’escola Sant Antoni Mª Claret.
Encara que ens anem de l’escola la nostra amistat entre els companys mai s’acabara.
Jo em considero una noia simpatica,m’agrada estar amb els amisc,surtir de festa,escoltar i ballar flamenc.
Durant tot el curs anire afegint mes coses,com fotos,informació,etc…
Espero que us agradi :)

14 comentarios:

  1. A mi també m'agrada el teu bloc. T'estimu (L)

    ResponderEliminar
  2. molt bonic el blog laia,
    un petó:)
    m'agrada la teva jaqueta:) jajaaja

    ResponderEliminar
  3. LAIAAAAAAAAAAAAAAAA!
    jajaja si si es semblant a un fotolog això pero bueno es el que hiha si el david vol guerra aqui hi haurà ajajjajaja!
    anda un peto guapa!

    ResponderEliminar
  4. i aqui tens el 2n comentari!!!!!!!!!
    unpeeeeeeeeeetonàs i que estudiis molt eh laieta que et vigilaré molt aquest curs!

    ResponderEliminar
  5. Laaaiaa!
    m'encataantaa el fons i la lletra del titol laiaa :) buenoo noiaa quee ja saps que tots al moments bons amb tu se m'han fet curts jaja
    un petoo!

    ResponderEliminar
  6. yo també et vigilare molt aquest currrrrrrrs!
    un petttttttó!

    ResponderEliminar
  7. molt chula la foto laia :) T'estimo (L)

    ResponderEliminar
  8. esta muy wuapo el fondo laia un besooo:)

    ResponderEliminar
  9. a mi mas que tu fondo me gustan tus rimas(: ahahahaha

    ResponderEliminar
  10. laya:)
    molt maca la foto!
    un pettó macca(L)

    ResponderEliminar